wtorek, 9 lipca 2013

ROZDZIAŁ 3 Cz.2

                                                           Violetta

-Angie , czy mogłabyś zadzwonić do Pabla i spytać go o wyniki ?
-Violu , przecierz  Pablo mówił żę będą jutro. A ty nie chcesz się spotkać ze swoim chłopakiem?
-No chce,  ale boję się że sie nie dostanę i co będę siedzała cały czas w domu i z Leonem nie będę się wcale widzała i ... no wiesz .-powiedzałam i posmutniałam.
-Violu , napewno sie dostaniesz i będziesz się cieszyła. A tak w ogóle to nie dramatyzuj i idź  spać . Ok.
-Ok.-Angie poszła a ja wsunełam  się  pod kołdę i zasnełam z uśmiechem na twarzy .
          Natępny dzień rano
 

                                                 Angie

Violetta umówiła sie że pójdzie z Leonem a ja wyjdę wsześniej bo , muszę   pomóc Pablo z robotą papierkową . W sumie to niewiem po co się zgodziłam .


                                                          Violetta
Czekałam na Leona już 15 minut nic  najwyżej do niego zadwonię . No cóż  nieodbiera  może  będzie w  studio. Zobaczymy. Jest  7.45. Nagle usłyszałam swoje imię . Odwróciłam sie i  zobaczyłam zdyszałago Leona.

-Leon co się stało? - podbiegł do mnie i mnie pocałował.
- Nic.
-Napewno - wiem kiedy kłamie, niestety on też wie kiedy ja to robię.
- No , dobra miłaem po ciebie przyjść ale zaspałem - wytłumaczył .
-Heheh , mój śpioszek - pocałowałam go .
                                                     Nata 

No , co ja widzę Leon i jakś nowa dziewczyna i chyba jego dziewczyna , Ludmi musi o tym wiedzeć. Wysłam jej zdjęcie , ona mi cos takiego ż jest z Jakimś Tomasem . Ale ona mnie denerwuje . wiem napiszę jej co o niej myślę , z mnienam numer telefonu i niech mnie nawet nie przepraszała . Wrrr... 

                                                             Ludmiła

No , co to ma być najpierw Leon a teraz Natalia  nawet nie będę próbowała. Phi...

                                                      Violetta

Ciekawe czy się dostałam .

-Leon , proszę iść sprawdź  bo ja sie boję , no proszę.
-Ok- poszedł -Proszę nie , płacz, ale .... będziesz musiała mnie widzić codzienie- powiedzała i mnie przytulił
-Dlaczego mnie stresujesz ?
-Choćmy do środka, pierwsza lekcja z Beto.
-Choćmy .
Kiedy weszliśmy do środka zobaczyłam w sali ....
___________________________________________________________
Jak myślicie kogo zobaczyła Violka ???? Pisałam to 3 h z małymi prewami
xP
Budziaczki ,
Kira 

5 komentarzy:

  1. Kiedy nastepny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale powarznie kiedy następmy napiszczie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie ni piszą pewnie dla tego że trzeba weryfikować obrazek

    OdpowiedzUsuń
  4. Może diś , ale nie jestem pewna.

    Buziaczki,
    Kira

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomasa nie ? xddd Boskie, a teraz piszesz następne ! ! x-o :)

    OdpowiedzUsuń