poniedziałek, 8 lipca 2013

RODZIAŁ 3 Cz. 1

                                                         Leon
Nie mogę  uwierzyć jestem z Violettą .Tak bardzo ją kocham . Jeszcze nigdy nie czyłam czegoś takiego do żadnej dziewczyny 

                                                               Angie

Kiedy wróciła Viola była cała w skwronkach. Muszę ją wypytać o co chodzi??? Wiem spytam ja po kolacjii, a może mi sama powie ?

-Angie , choć do mnie coś ci muszę powiedziedzić- Krzykneła moja siostrzenica .
-Już , już - krzyknełam biegna ja niepełnosprawna po schodach . Kiedy do biegłam do jej pokoju siedzała z "poważną minął".-Już jestem o co chodzi?
- No ... bo... całowałam się dziś z Leonem- pisneła a ja znią - I jestem z nim teraz - powiedzała z wieeelkim entuzjazmem.
- Ale , przecierz , wy znacie się tylko tydziń - udałm powarzna ciotkę , chciałam znać prawdę.
- Nie , a może tak ale też 10 lat temu kiedy miłam 7 lat sie z nim przyjażniłam i ... zakochała ,ta miłość trwa do dziś - wytłumaczyła .
-Aaaa... to dlatego cały czas masz głowę w chmurach -zaśmiałam się z niej a , ona zdzieliła mnie poduszka po głowie . 
_____________________________________________________________

Ok. jest pierwasza część ;P  Obiecuję że jak jutro wstanę to dadam druga  ;*
Jutro bd po 10 przed 11 (tak wstaję ) hehe
Buziaki Kira ;D



1 komentarz: