wtorek, 13 sierpnia 2013

Załamałam się ...

                      Hej ...
Dziś w nocy  gadłam z Mileną  <nasza tradycja > powiedziła mi o tej beznadziejniej stronce .Tu macie  Link   Nie powim  się wkur...rzyłam . Chcę żeby ta stronka znikneła z Fejsa co  oni sb myślą . Nie obrażają Violetty tylko nas . Nas FANÓW tego wspaniłego  filmu . Jak czytam  te komętarze to i sie słabo robi.
 Zgłośmy tą stronke  , co? Nienawidzię  takich ludzi .
Proszę o udostępnianie tego posta .
Wściekła Kira


                                

3 komentarze:

  1. No też mnie to wkurzyło jak oni mogli tak jakby powiedzieć im ze piłka nożna to ch**wstwo sory za to xD . No ale taka prawda oni coś kochają a my juz nie -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń