poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Rozdzaił 5 Cz. 2 //Ratujesz nam życie //

                                                                                   Violetta
Gregorio zaczoł się na nas drzeć , tak drzeć bo krzykiem tego naznać niemożna nazwać .W pewnym momęcie do klasy wleciała Angie.
-Co tu się dzieję ?- zapytała - Dlaczego Ty nigdy nie byłeś zakochany?
-Chyba nie. - Szepnął mi na ucho Leon
- Ja sobie wychodę z klasy , przychodzę a co widzę ci dwoje miziają się przycałej klasie.- wytłucaczył ? Wiem wymamrotał o wiele lepiej.(xD)
-Oj Gregorio - weschneła Angie.- Daj im spokój . Idcie dzieciaki , no idcie .
Kiedy wyszliśmy z klasy wybuchneliśmy śmiechem , wszyscy patrzyli na nas jabyśmy z psychiatryka uciekli , może kiedsyś nas tam zamknął . Moje przemyślenia przerwał melodyjny głos mojego ukochanego.
- Masz ochtę szkoczyć ze mną do parku ? Hmm...- Zapytała mój chłopak.
-Ależ oczywiście mój kochany ale najpierw pójdziemy do mnie ja się przebiorę i możemy iść .
- Możemy , kochanie a twój tata niebędzie zły...
-Za co? Że przyjdzieś do mnie do to nie jest zbrodnia ... chyba - ostanie słowa powiedziała jak najcieszej można , ale chyba usłyszał -,-
-Chyba ?- zapytała a ja się zaśmiła
-Oj żartowałam.
Reszte drogi doszliśmy śmiejąc ,żartując , przytulając się no i całując się .

_________________________________________________________________________________
Hej 
Wiem pamiętam obiecywała ...
A co zrobiłam niedowawłam rozdziłu przez prawie chyba 2 tygodnie .
Przepraszam ale mam tylko jeden powót do wytłumaczenia mianowicie moja  MAMA zabierałami nata na noc , a całymi dania mi  mnie niama w domu  a rozdziały dodawław w nocy , tak najlepij .Ten rozodzalik pisałam po 11h.
'Dobra , dobra Kira nieuzalaj się nad sb' - penie pomyślicie .
Ale ok.
Od dziś bd pisała nazwy rozdziłu.
Ok. papap ;*
Kira Verdas

3 komentarze:

  1. Mama, mama, mama.
    Cały czas wymówki,a my tu czekamy.
    No ej ta część jest tak krótka jak.... związek Naxi. xDD
    (Zauważyłas że oni chodzili przez 1 odcinek ?) 0_o
    No dobra, ale do rzeczy.
    Ogólnie piszesz fajnie bo można sie posmiać,ale helloł CZEGO TAK KRÓTKO ???
    Weź sięogarnij bo jak nie to sama to zrobię !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/!!!!
    P.s Masz super bloga!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Króciutko... ale jest okej :)
    Bedę czytać :)
    P.S proszę wyłącz weryfikacje obrazkową, ułatwi do dodawanie komentarzy i może też zmień ustawienia, bo anonimowi tez pewnie chcą komentowac :)
    Maja ;)

    OdpowiedzUsuń