niedziela, 11 sierpnia 2013

Rozdziła 5 Cz.1+ pare pierdół ;3

 Rozdziła 5

                                                                       Leon
Byłem  wściekły na tego Tomasa , ale niechiałem tego pokazywać . Widzialem że Vilu miła ochote go zabić. Dlaczego ja się oszukuje ?! Przecierz gdyby to nie było katalne to dawno bym to zrobił . Ale nieważne . Teraz mamy zajęcia z Gregorio. Ohoo... Znowu się zaczyna . Dlaczego znowu ja ?!
-Leon! Patrz na palec!- krzyknął nauczyciel i kazał mi iść za sobą - Co albo  kto jest ważniejsze od mojej lekcji??- zapytał wściekły Gregorio .

-Nic . Przepraszam Gregorio.- powidziłem i spuciłem głowę . 
-Wyjdż... Albo nie ja wyjde a wy róbcie co chcecie - wylazł . "Boże święty co my z nim mamy "- pomyślałem .
                                                                 Violetta
Mój biedny Leosiek. Ten Tomas jest niemożliwy mam go dość i mój misiek chyba też . Postanowiłam że do niego podejdę .
-Hej , wszystko ok.?-zapytłam
-Tak. Tylko mam dość tego dnia. - powiedziła ja go pocałwałam go  chyba jak najbardziej umiłam. Braaaaardzo namiętnie .Ale oczywiście ktoś musiła nam przerwać. Całowaliśmy sie dobre 4 minuty (niezabijcie ponisło mnie xD)... A mianowicie Gregorio.

-Przepraszam czy wam przeszkadzam?- powiedziła ironicznie Gregorio
____________________________________________________________________________________
1.Hej wiem że daawno niebyło rzodziłu , ale to tylko moja głupota . Jestem głupia że założyłam sobie bolaga a nic niedodaję . Ale obiecuję że bd starała się dodawać codzinnie chociaż po rozdziale .
2. Dziś wracam do domu . 30h w autokarze.  masakra -,- . Więc część 2  bd we wtorek albo w poniedziłek w nocy ale to zależy ode mnie.
3. Mam nadzieję że nas jeszcze pamiętacie ;3
PRZEPRASZAM WSZYSTKICH !!!!!!
4. Mam prośbe możecie wymyślić kawałek 6 rozdziału ale to tylko prośba nie musicie ale zawsze można spóbować ;p
Z innej beczki ...Zablokowali mi fejsa . Cały tydzień bez fejsa to masakra , oby mi go odblokowali bo jak nie to normale z mostu skocze . Widzieliście nowego bloga Miśqi http://leonetta-na-zawsze-razem.blogspot.com/ polecam . Uciekła ode mnie .  Polecam, dziwczyna ma talent .
Wiadamość do Miśqi: Mam nadzieję że   mi bd jeszcze pomagała co? Hm,..
Ok kończę bo się rozpisałam.
Spalona i obolała  Kira 
Papapap ;*



3 komentarze:

  1. No jasne, że będę pomagać . ;D
    A ja za to mam nadzieję, że ty będziesz mojego bloga czytać in komentować. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opowiadania oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział zapraszam do MNIE: http://this-is-my-small-world-btr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń